  • Data: 2008-02-23 09:26:44
    Temat: Re: Umowa o prac
    Od: "Paweł Marcisz" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Feb 23, 12:41 am, "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    wrote:

    > Przy takiej definicji szkody, to faktycznie.

    A funkcjonuje w doktrynie jakaś inna definicja? (W sumie uważa się,
    dobra powinny być jeszcze prawnie chronione: zdrowie, majątek, godność
    etc., ale to szczegół, gdyż nie za bardzo zawęża to zakres dóbr.)

    > No ale w ten sposób rzecz
    > ujmując elektrownia i gazownia Ci szkodzi, bo uszczupla budżet rodzinny.
    > nie wiem, czy to szczęśliwe ujęcie sprawy.

    Uszczupla, ale nie jest to uszczerbek, bo przecież sam płacę
    elektrowni. W dodatku w celu otrzymania określonego świadczenia
    wzajemnego.