eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUmowa na internet+tv - problem › Re: Umowa na internet+tv - problem
  • Data: 2005-11-11 15:53:27
    Temat: Re: Umowa na internet+tv - problem
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Nie otrzymałem informacji o zmianach w cenniku lub
    >> regulaminie. Gdybym nie zgdził się płacić dodatkowych 22% a tym samym
    >> rozwiązać umowę musiałbym zapłacić ponad 200zł realizując różnicę między
    >> ceną promocyjną a normalną (podpisując umowę zgadzam się na taką opłatę w
    >> przypadku wcześniejszego zerwania umowy).
    >
    > Niestety tu mają rację.

    Z jednym zastrzezeniem. Jezeli w trakcie trwania promocji, przy umowie, w
    ktorej klient ma gwarantowana cene na caly rok - operator zwiekszy cene bez
    powiadomienia (klienta nie musi obchodzic dlaczego tak operator robi), to
    klient moze potraktowac to, jak jednostronne zerwanie umowy ze skutkiem
    natychmiastowym. Jezeli nawet powiadomi klienta z miesiecznym wyprzedzeniem,
    to klient moze po prostu nie zgodzic sie na nowe warunki i nie ponosi
    zadnych kosztow rozwiazania umowy. Wyjatkiem jest na przyklad sytuacja, gdy
    te zmiany cen sa zawarte w umowie promocyjnej, np. tak jak to jest w
    UPC-Chello: 2 miesiace po 4 zlote, a potem 10 miesiecy po 144 zlote. Jezeli
    jednak jest to jednostronna zmiana wysokosci oplat przez operatora - klient
    ma prawo wypowiedziec umowe.

    Pozdrawiam,

    Tiger


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1