eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUmowa na internet+tv - problem › Re: Umowa na internet+tv - problem
  • Data: 2005-11-12 09:12:06
    Temat: Re: Umowa na internet+tv - problem
    Od: "Wirtualna" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "Tiger" <c...@c...pl> wrote in message
    news:1b419$4374be77$3eb34ca4$13386@news.chello.pl...

    > Z jednym zastrzezeniem. Jezeli w trakcie trwania promocji, przy umowie, w
    > ktorej klient ma gwarantowana cene na caly rok - operator zwiekszy cene
    bez
    > powiadomienia (klienta nie musi obchodzic dlaczego tak operator robi), to
    > klient moze potraktowac to, jak jednostronne zerwanie umowy ze skutkiem
    > natychmiastowym.
    nie może tak potraktować - może potraktować jedynie jako wydanie nowego
    wzorca umownego z konsekwencjami z 384(1)kc
    może wypowiedzieć z zachowaniem terminu umownego

    > Jezeli nawet powiadomi klienta z miesiecznym wyprzedzeniem,
    > to klient moze po prostu nie zgodzic sie na nowe warunki i nie ponosi
    > zadnych kosztow rozwiazania umowy. Wyjatkiem jest na przyklad sytuacja,
    gdy
    > te zmiany cen sa zawarte w umowie promocyjnej, np. tak jak to jest w
    > UPC-Chello: 2 miesiace po 4 zlote, a potem 10 miesiecy po 144 zlote.
    Jezeli
    > jednak jest to jednostronna zmiana wysokosci oplat przez operatora -
    klient
    > ma prawo wypowiedziec umowe.
    Jeżeli jest to jednostronna zmiana opłat, zastrzeżona w umowie, zaistniała z
    ważnej przyczyny, niezależnej od przedsiębiorcy - uprawnienie takie nie
    przysługuje.

    Jeśli w umowie był zapis co do zmiany ceny w związu ze zmianą stawki VAT, to
    na zmianę wysokości opłaty klient wyraża zgodę w chwili zawierania umowy.

    p.
    W,


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1