eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUmowa na internet+tv - problemRe: Umowa na internet+tv - problem
  • Data: 2005-11-12 12:06:37
    Temat: Re: Umowa na internet+tv - problem
    Od: "Tomasz Gębala" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Sam kiedyś zgłaszałem reklamację dotyczącą złamania Regulaminu Świadczenia
    Usług MUL-TIMEDIA-INTERNET §11 pkt 3 mającego brzmienie:
    "O zmianie Oferty Usług Operatora, Operator poinformuje Abonenta na piśmie,
    z wyprzedzeniem jednego PEŁNEGO Okresu Rozliczeniowego wynikającego z Umowy
    Abonenckiej, bądź za pomocą poczty elektronicznej (e-mail), bądź w inny
    sposób, z zastrzeżeniem ust. 6."

    Jak wynika z wypowiedzi Prezesa Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty
    zmiana wysoko-ści podatku od towarów i usług (podatku VAT) może skutkować
    podwyższeniem cen usług telekomu-nikacyjnych, co powoduje powstanie
    określonych obowiązków informacyjnych przedsiębiorcy tele-komunikacyjnego.
    Zgodnie z przepisem art. 61 ust. 5 ustawy Prawo telekomunikacyjne, w razie
    podwyższenia cen usług telekomunikacyjnych dostawca publicznie dostępnych
    usług telekomunikacyjnych jest obowiązany, z wyprzedzeniem co najmniej
    jednego okresu rozliczeniowego, do powiadomienia o tym abo-nentów na piśmie.
    Potwierdza to przytoczony wcześniej przeze mnie punkt Regulaminu Świadczenia
    Usług Multimedia-Internet. Zaniechanie przez dostawcę publicznie dostępnych
    usług telekomunika-cyjnych ww. obowiązku należy uznać za czyn określony w
    art. 209 ust. 1 pkt 4) ustawy Prawo teleko-munikacyjne tj.: naruszenie
    obowiązków informacyjnych w stosunku do użytkowników końcowych.

    No i oddali naliczoną "zbyt wcześnie" dopłatę...
    --

    Tomasz Gębala
    =============================
    http://republika.pl/lublin_tg
    ... zagłosuj na nią klikając w banner rankingowy






    Użytkownik "Xorock" <x...@g...com> napisał w wiadomości
    news:dl28uq$frj$1@news.onet.pl...
    > Witam.
    > Rok temu podpisywałem na promocyjnych warunkach (podłączenie 1zł, brak
    > opłaty aktywacyjnej) umowę na 12 miesięcy z siecią Multimedia.
    > W umowie internet kosztował 69,99** (** cena brutto, gwarantowana przez
    > 12 miesięcy - odpowiedni zapis w umowie). Po drodze zmienił się podatek
    > na 22%. Ponieważ nie otrzymałem żadnej informacji o zmianie cen, nie
    > dostałem też faktury zignorowałem podwyższony podatek płacać dalej
    > normalną cenę i tak do dnia dzisiejszego. Teraz rozwiązałem umowę i chcą
    > oczywiście żebym dopłacił im zaległą (różnicę) kwotę (bez odsetek).
    > Muszę czy nie muszę to zrobić?
    >
    > Nie mam kilku faktur (nie raczyli przysłać) więc nie mogę odliczyć na
    > koniec roku podatku. Nie otrzymałem informacji o zmianach w cenniku lub
    > regulaminie. Gdybym nie zgdził się płacić dodatkowych 22% a tym samym
    > rozwiązać umowę musiałbym zapłacić ponad 200zł realizując różnicę między
    > ceną promocyjną a normalną (podpisując umowę zgadzam się na taką opłatę
    > w przypadku wcześniejszego zerwania umowy). W każdym z tych wypadków
    tracę.
    >
    > Co radzicie?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1