  • Data: 2012-10-02 22:13:39
    Temat: Re: Umowa Cyrograf Szkolenie Kara
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz wrote:
    > przez 2 miesiace pracowalem w firmie
    > w ktorej przez miesiac pracowalem wraz z doswiadczonym
    > pracownikiem jako uczen wdrazajac sie w fach...
    >
    > obecnie mam podpisac umowe na rok pracy
    > z cyrografem o odbytym szkoleniu i kara ponad 2tys w przypadku zerwania
    > umowy o prace
    >
    > wynagrodzenie ktore otrzymywalem zasadniczne to 60% tej kwoty (wiadomo
    > nowy pracownik)
    > + nadgodziny
    >
    > teraz czy taki cyrograf ma jakas moc prawna ?
    > skoro kara jest az tak ogromna w stosunku do wynagrodzenia ?
> [...]

    czy mozesz to jeszcze raz zlozyć po ludzku

    gdzie pracowales przez te 2 miesiace, w innej firmie czy tej samej
    jaka masz teraz umowe? umowe o prace , zlecenie , na czas okreslony od
    kiedy do kiedy.

    60% jakiej kwoty bo slowo tej mi nic nie mowi.

    moze wkleisz tresc tej umowy, bo ciezko powiedziec czy ona obowiazuje
    czy nie.