  • Data: 2006-01-09 14:08:26
    Temat: Re: Umowa
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    k2 wrote:
    > Podpisalem umowe na wykonanie uslugi montazowej, drzwi
    >
    > Punkt 5 i ostatni tej umowy mowi, iz termin wykonanania uslugu 9 styczen
    > Dzis zadzwonil do mnie wykonawca i stwierdzil iz nie wyrobi sie dzis bo ktos
    > tam nawalil
    > Czy w zwiazku z tym moge zerwac umowe nie ponaszac zadnych konsekwencji ?

    Jutro rano możesz mu wysłac pismo, że w związku z niewywiązaniem się z
    umowy w terminie i zgodnie z rozmową telefoniczną z dnia 9.1.
    rezygnujesz z jego usługi i zrywasz umowę.
    Jednocześnie do niego zadzwoń, żeby nie postawił cio zarzutu, że przez
    parę dni jak list szedł on niczego nie wiedział i poniósł dodatkowe
    koszty, bo ci potem wmówi, że się zgodziłeś na przesunięcie terminu, a z
    drugiej strony za plecami wysyłasz mu zerwanie umowy.
    A list dlatego, żeby został ślad, że umowę zrywasz, po telefon to jakoś
    mało trwały nośnik informacji.
    Rozmowę możesz nagrać.