  • Data: 2003-09-03 06:42:12
    Temat: Re: Ulga remontowa - czy moge odliczyc ... ???
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <bj315h$mk1$1@nemesis.news.tpi.pl>, lablador wrote:
    > swojego
    >
    > Jezeli zawrzesz umowe uzyczenia np pokoju w domu u dziadkow to wydaje sie ze
    > mozesz odliczyc. Taka umowa nie kosztuje, swiadczenie jest nieodplatne wiec
    > nic nie tracisz. Ale niech potwierdzi ktos od podatkow , nie najlepiej z tym
    > u mnie.

    Tak, tyle, żeby wszystko było legalnie, to musi w tym pokoju
    mieszkać. To raz, a dwa i tak nie może wyremontować całego dachu, a
    tylko część mniej więcej odpowiadająca części domu, kt. ma w
    użyczeniu. Oczywiście do tego potrzebna jest kontrola, szanse pewnie
    nie wielkie, ale ryzyko jest.
    Właśnie jestem po remoncie domu, którego jestem właścicielką tylko w
    1/4, ale za to mam możliwość szybszego odliczenia od podatku.

    Renata