  • Data: 2007-10-04 09:12:29
    Temat: Re: Ulga ZUS - dla rozpoczynających DG - pytanka
    Od: "Bartek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > - nieprowadzenie działalności gospodarczej przez ostatnie 5 lat
    Z tym to nie ma problemu ;-)

    > - nieświadczenie usług w ramach działalności gospodarczej na rzecz byłego
    > pracodawcy
    ale to mnie zastawia, już mówie dlaczego.
    Działalność gospodarczą zamierzam zgłosić od 1 listopada, a od 1 grudnia
    chcę iść na urlop bezpłatny.
    Działalność moja nie ma całkowicie związku z tym co robiłem i robi mój
    obecny pracodawca, ale czasami mogą się zdażyć jakieś zlecenia, w związku z
    tym czy ten warunek 2 jest spełniony czy nie?

    Napisałeś że nieświadczenie usług dla byłego pracodawcy, czyli wyklucza to
    całkowicie jakie kolwiek prace w ramach działalności tak? A umowa o dzieło
    od pracodawcy?
    Pozdrawiam
    Bartek