  • Data: 2007-10-04 11:02:11
    Temat: Re: Ulga ZUS - dla rozpoczynających DG - pytanka
    Od: "Bartek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    O! i to jest ważne co piszesz....

    > Będziesz płacił ulgowy zus do czasu, aż wykonasz coś dla osoby, która w
    > roku założenia działalności gospodarczej lub w roku poprzednim była Twoim
    > pracodawcą i to co wykonywałeś w ramach DG było tym samym, co wykonywałeś
    > w ramach umowy o pracę. Fakt urlopu bezpłatnego w czasie prowadzenia DG
    > nie ma znaczenia.

    Czyli, jeżeli bedę robił coś dla byłego pracodwacy innego niż to co robie z
    działalności gospodarczej to wszystko ok?
    np. Byłem elektrykiem ide na urlop bezpłatny i świadcze usługi jako
    informatyk, albo byłem nauczycielem i bede świadczył usługi jako elektryk.

    > Jeśli nie podpisałeś z pracodawcą umowy o pracę, to będziesz mógł mieć
    > ulgowy ZUS.

    Nie poprostu robiłem to jako umowa o dzieło.
    Pozdrawiam i Bardzo Ci dziekuje
    Bartek