  • Data: 2006-06-19 14:10:48
    Temat: Re: Ukryte podatki i brzeg jeziora
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Możesz nie płacic jesli twój pobyt ma charakteri nny niz rekraacyjno-
    > turystyczny. Np jestes służbowo albo u rodziny albo badania
    > naukowe albo wymysl sobie cokolwiek innego.

    Nie o to mi chodziło.

    Jeśli jakiś idiota wprowadza dzisiaj lokalny podatek od powietrza kierując się
    kryteriami meledunkowymi (na zasadzie bij obcego!) to jutro opodatkuje gwiazdy,
    kichanie, czy śmiech dla brunetów albo widok księżyca dla blondynów. Dlatego
    interesuje mnie podstawa prawna wprowadzania takich głupot i kwestia jak się
    mają takie szykany do prawa unijnego.

    Pozdrawiam

    Czapla