  • Data: 2006-06-19 15:01:12
    Temat: Re: Ukryte podatki i brzeg jeziora
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> szukaj wiadomości tego autora

    Znalazłem coś takiego. To chyba zamyka sprawę. Nie wiem, czy jest aktualne,
    ani który to nr Dz.U.:

    Ustawa z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych.Rozdz. 5,
    art 17:
    "Opłata miejscowa jest pobierana od osób fizycznych przebywających czasowo w
    celach wypoczynkowych, zdrowotnych lub turystycznych w miejscowościach
    posiadających korzystne właściwości klimatyczne, walory krajobrazowe oraz
    warunki umożliwiające pobyt osób w tych celach - za każdy dzień pobytu w
    takich miejscowościach."

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"