  • Data: 2004-06-03 21:12:02
    Temat: Re: Udzial wlasny w OC(?) -- Art. 363 kodeksu cywilnego
    Od: Adam Dwojnowski <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:
    > Uzytkownik "Adam Dwojnowski" <a...@w...pl> napisal w wiadomosci

    [...]

    > Mnie równiez sie tak wydaje. Skoro gotówka, to gotówka. Moze masz jakis
    > interes w jezdzeniu z pogieta artystycznie maska i bedziesz na wlasna reke
    > poszukiwal odpowiednio pogietej.

    No jasne, ze mam interes -- takich z subtelnie wgnieciona
    maska nie kradna! ;) Powaznie, tlumaczyl mi to znajomy.
    Zlodziej kradnac auto (a trzech(!) sasiadow to juz
    niestety spotkalo...) stara sie unikac policji.
    Wgnieciona klapa minimalnie zwieksza szanse, ze policja
    zatrzyma takie auto, ot tak dla wyjasninia (jedzie noca
    auto z wgnieciona klapa, mogla byc jakas stluczka, gosc
    ucieka z miejsca stluczki, itd.). Zatem zlodziej majac
    do wyboru auto "proste" i wgniecione wybiera "proste".

    A.

    PS. Wyslalem newsa przez google'a ale jeszcze sie nie
    pojawil (arghh). W skrocie -- dostalem kopie protokolu
    ogledzin. Nie ma tam nic o kosztach wlasnych, jest
    za to kwadrat opisany "Rabat czesci %". Tam towarzystwo
    wpisalo sobie 35%. I to jest to 35%, ktore mam zaplacic.