  • Data: 2004-08-18 13:44:59
    Temat: Re: Udział w nieruchomości w trakcje budowy
    Od: "Daros" <d...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam ponownie,

    Bardzo dziękuje za odpowiedź,
    ale jeżeli to możliwe chciałbym zadać pytanie uzupełniające (pomocnicze).

    Napisał Pan odnośnie mojego pytania:
    Czy może są inne rozwiązania takiego problemu z Waszego doświadczenia?

    "notarialna umowa dożywocia z wpisem do KW bez zbędnych kosztów i
    kombinacji"

    Na jakiej podstawie zapisuje prawo dożywocia rodzicom, przeważnie w
    dokumentach, które czytałem jest sytuacja odwrotna tzn., że np. rodzice
    oddają mi nieruchomość w zamian, ja zobowiązuje się im zapewnić ustalone
    warunki lokalowe itp.
    Czy mogę taki zapis dokonać na podstawie otrzymanych od nich pieniędzy za
    mieszkanie?
    Jak kształtuje się sytuacja mojego brata potencjalnego spadkobiercy części
    majątku po rodzicach?
    (nie chce niepotrzebnych niedomówień w rodzinie).

    Pozdrawiam
    Darek