  • Data: 2012-10-15 21:13:21
    Temat: Re: Udostepnianie w sieci nagran emitowanych w RTV
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    SQLwiel wrote:

    > A jak płacisz tym, z których pracy korzystasz robiąc i umiejąc robić to,
    > co robisz?

    Ano płacę.
    Albo płacę im za godziny, które dla mnie poświęcają.
    Albo płacę im określoną sumę, którą uzgodniliśmy za wiedzę, którą
    chciałbym aby się ze mną podzielili
    albo płacę za dostęp do danych, które ktoś juz ma, a mi są potrzebne i
    wyjdzie mi taniej, jeśli je po prostu kupię niż sam będę próbował zebrać.