  • Data: 2021-10-07 16:54:13
    Temat: Re: Ucieczka strazniczki
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.10.2021 o 13:38, J.F pisze:
    > To jedno, a drugie - ze sobie ten Izrael dosc radosnie poczynal.
    > Prawie milion Palestynczykow ... zaledwie wypedzil.

    Palestyńczykom się nie podobało, ze Żydzi tam państwo stworzyli i
    zaczęli im robić "pod górkę". No to Żydzi zrobili "Akcje Wisła".
    Wypędzili Palestyńczyków, by nie popierali partyzantów zwanych
    terrorystami.

    Palestyńczycy wypędzeni zaczęli zdalnie im szkodzić, to Izrael przesunął
    granicę dalej, żeby nie dali rady, albo przynajmniej nie było to proste.

    > No i oni wszyscy teraz chca odwetu.

    To też, ale przede wszystkim by im pasowało wywalić stamtąd Żydów. Teraz
    pytanie, czy gdyby Palestyńczycy zajęli Izrael, to czy mścili by się na
    cywilach, czy nie. Bo to, że podczas wojny strzela się do wrogiego
    żołnierza, to norma i nie ma co tu nad tym dyskutować.

    --
    Robert Tomasik