  • Data: 2021-10-06 14:11:08
    Temat: Re: Ucieczka strazniczki
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.10.2021 o 13:11, Kviat pisze:
    > No. Skoro pedofilami są nie tylko sukienkowi, to oznacza, że
    > sukienkowi są usprawiedliwieni.

    Nie. To oznacza, że po pierwsze wszyscy pedofile (nie ważne w czym
    chodzą) powinni być dozorowani, by dzieciom krzywdy nie robili, a po
    drugie, że nie należy wszystkich księży uważać za pedofili.

    > Jak się komuś robota nie podoba, to można... i tu cię zaskoczę:
    > zmienić robotę. Widać jej się podobała.

    Zwłaszcza w warunkach wojny, to żołnierze mogą sobie składać takiem
    podania. Tu mi się pod Stalingradem nie podoba i proszę Cie drogi
    dowódco o przeniesienie w rejon Bałkan, bo tam cieplej.

    > Przecież naszym celem nie jest zabijanie uchodźców koczujących w
    > lesie na granicy i trzymania dzieci w tym lesie, a jednak kilka osób
    > już zmarło, a dzieci nadal są w tym lesie.

    Ludzie ginął topiąc się w wodzie - bo nie zabierają kapoków. Ludzie
    ginął w górach, bo przecenili swoje umiejętności albo nie zabrali
    sprzętu. Masa ludzi ginie na drogach. Jaką za to winę ponosi państwo?
    Pewnie coś można poprawić, nakazać zabieranie kapoków, kamizelek
    odblaskowych, ale jak ktoś się uprze, że Konstytucja gwarantuje mu
    wolność, no to ...

    Nie trzeba być demonem survivalu, by sobie zdawać sprawę z tego, ze
    pchanie się z dziećmi jesienią w bagna z zamiarem bytowania tam, to
    głupi pomysł. Już dłuższą chwile temu zwróciłem uwagę na to, że zaczyna
    się robić zimno i ci ludzie będą tam umierać. Trudno winę za to
    przypisywać Polakom. Białorusinom w sumie też. Chcą turyści łazić po
    lasach, to cóż mogą zrobić? To trochę, jak z zap...cymi motocyklistami.
    Wszyscy wiedzą, że to niebezpieczne, ale część i tak jeździ nieostrożnie.

    Generalnie Białoruś zafundowała sobie kryzys i na siłę próbuje nim
    zarazić sąsiednie kraje, które niechętnie chcą się dać. Jak Łukaszence
    nie przyszło do głowy zastanowienie się, co zrobi z tymi ludźmi, jak się
    okaże, że nie da się ich wypchnąć przed zima do Unii Europejskiej, no to
    czemu chcesz problemem obarczać nas? Białoruś albo tych ludzi musi
    odwieźć tam, skąd ich przywiozła, albo przyjąć u siebie. Jak przyjmie,
    to kryzys się przedłuży, bo oni będą próbowali do skutku przedrzeć się.
    Moim zdaniem mamy tu problem ekonomiczny. Czy prędzej nam braknie sił i
    środków na ochronę granicy, czy im na przerzucanie ludzi.

    --
    Robert Tomasik