  • Data: 2021-10-06 14:30:29
    Temat: Re: Ucieczka strazniczki
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie. To oznacza, że po pierwsze wszyscy pedofile (nie ważne w czym
    > chodzą) powinni być dozorowani, by dzieciom krzywdy nie robili, a po
    > drugie, że nie należy wszystkich księży uważać za pedofili.

    Nie. To oznacza, że nie wolno usprawiedliwiać jednego kurewstwa innym
    kurewstwem.

    > Ludzie ginął

    giną Ą

    > topiąc się w wodzie - bo nie zabierają kapoków.

    No tak, jak nie założył kapoka, to niech tonie.

    > Ludzie
    > ginął

    giną Ą

    > w górach, bo przecenili swoje umiejętności albo nie zabrali
    > sprzętu.

    I pewnie dlatego GOPR zamiast ich ratować spycha ich kolbami karabinów
    na dno wąwozu.

    > Masa ludzi ginie na drogach. Jaką za to winę ponosi państwo?

    Ale że niby służby mundurowe zamiast zatrzymać pirata drogowego, to
    spychają go na poboczne drzewa?

    > Pewnie coś można poprawić, nakazać zabieranie kapoków, kamizelek
    > odblaskowych, ale jak ktoś się uprze, że Konstytucja gwarantuje mu
    > wolność, no to ...

    No to trzeba zlikwidować WOPR, GOPR i drogówkę.
    Mundurowi na granicach wystarczą.

    > Nie trzeba być demonem survivalu, by sobie zdawać sprawę z tego, ze
    > pchanie się z dziećmi jesienią w bagna z zamiarem bytowania tam, to
    > głupi pomysł. Już dłuższą chwile temu zwróciłem uwagę na to, że zaczyna
    > się robić zimno i ci ludzie będą tam umierać. Trudno winę za to
    > przypisywać Polakom. Białorusinom w sumie też. Chcą turyści łazić po
    > lasach, to cóż mogą zrobić?

    Nie trzeba być demonem intelektu, by zdawać sobie sprawę, że gdy turysta
    łazi po lesie w sandałach, to po znalezieniu nie odwozi się go do lasu,
    bo miał głupi pomysł i nie założył butów na grubej podeszwie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr