  • Data: 2021-10-05 10:01:23
    Temat: Re: Ucieczka strazniczki
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chciałem Ci pokazać, ze pozbawianie wolności niekoniecznie musi się
    > wiązać z mordowaniem. Najszybciej na lokalnym przykładzie.

    Ale co ma piernik do wiatraka?
    Piszemy o mordowaniu, o publicznym systemowym upokarzaniu i
    prześladowaniu ludzi.
    Tylko debil może twierdzić, że przed wojną ludzie nie wiedzieli co się
    dzieje i tylko niewinnie parzyli psycholom herbatę w sekretariatach.

    > Bardzo ciekawe spostrzeżenie. Zwłąszcza w odniesieniu do Niemiec przed
    > wybuchem wojny.

    Ale ogarniasz, że z tym "naszym państwem podziemnym", to ty wyjechałeś?
    Co ma wspólnego nasze państwo podziemne z tym, że jakaś sekretarka w
    obozie koncentracyjnym parzyła psycholowi herbatę i dostała takiej
    pomroczności, że nie widziała co się tam dzieje? Dostała cegłą w łeb od
    naszego cichociemnego, że straciła kontakt z rzeczywistością? Czy o co
    ci chodziło?

    > Bez Ciebie bym nie poradził.

    Ty nawet z moją pomocą sobie nie radzisz.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr