  • Data: 2010-02-17 03:37:37
    Temat: Re: Uciążliwi sąsiedzi w bloku :(
    Od: "Aga K R" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zrobiła się większa afera, zapytałem sąsiadkę okazuje się, ze również ledwo
    wytrzymują
    sąsiadka chora leżała, 39stopni gorączke, i mowi że cały dzień grają tak,
    więc poprosiłem jej męża abyśmy poszliśmy uspokoić małolatów.

    Grzecznie się tłumaczyli jak zwykle.

    sąsiadka stwierdziła, że od 20lat jak tu mieszka nie było takich głośnych
    lokatorów

    Mamy nagrania charcząsych głośników,
    mamy wsciekłych sąsiadów, mam nagrana rozmowę z małolatami

    Jeśli się nie uspokoją czy to jak byście polecili dalej postąpić?

    Naprawdę nie życzymy nikomu takich lokatorów