  • Data: 2010-02-16 19:44:50
    Temat: Re: Uciążliwi sąsiedzi w bloku :(
    Od: "Nieco wkurzony" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Aga K R <a...@g...pl> napisał(a):

    > Mamy nagrania charcząsych głośników,
    > mamy wsciekłych sąsiadów, mam nagrana rozmowę z małolatami
    >

    > Jeśli się nie uspokoją czy to jak byście polecili dalej postąpić?

    To już nie czekać, tylko wziąć prawnika, aby ich za kołnierz zaciągnął do Sądu
    Grodzkiego. A zanim to nastąpi: na każdy przypadek hałasu odpowiadać wezwaniem
    policji, i jeszcze stosowne papiery z tej okazji kolekcjonować, aby więcej
    materiału dla sądu było. Daty, godziny hałasu i interwencji skrupulatnie
    zapisywać... a może udałoby się dowiedzieć, gdzie poprzednio byli - i stamtąd
    też pobrać jakieś opinie? W sądzie byłyby "jak znalazł"... ;)