    From: "Anna B USNET" <a...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ubezwłasnowolnienie czy... ?
    Date: Sun, 1 Feb 2009 22:27:12 +0100

    > Jesteś typowym niewolnikiem "trudnej" rodziny - sama się w tej niewoli
    > trzymasz, jesteś
    > uzależniona od tego, nikt ci nie pomoże skoro sama nie chcesz wolności.
    >
    > Zdecyduj się czy chcesz w tym tonąć czy sobie pomóc. Czego od życia
    > chcesz, bo wszystkich na świecie nie
    > uszczęśliwisz jesli sami tego nie chcą.

    Na pewno jest zgnile ziarno prawdy w tym co piszesz. Postaram sie w tym
    tygodniu za rada jednej milej osoby z tego forum udac sie do Centrum Pomocy
    Rodzinie ew. Miejskiego Osrodka Opieki Spolecznej chociaz tez nie jestem do
    konca przekonana czy te w tych instytucjach ktokolwiek zainteresuje sie moim
    problemem. Napisalam tez do nich emaile opisujace czesciowo sytuacje chociaz
    z moim pesymistycznym podejsciem nie licze nawet na odpowiedz.

    To ze za granica musze zaczynac wszystko na nowo a to ponosi pewne koszta
    jest jasne. Jasnym dla mnie za to nie jest w jaki sposob przed wyjazdem mam
    odzyskac moja 1/4 mieszkania a jeszcze lepiej (1/4?) kwoty z przed dwoch lat
    z funduszy? Interesowalo by mnie tez czy istnieje a jezeli tak to jak to
    gdzie sie udac i jak zalatwic mozliwosc spisania dokumentu ze nie biore za
    ojca i jego dobra zadnej odpowiedzialnosci?

    Pozdrawiam Anna