  • Data: 2008-10-04 11:57:23
    Temat: Re: Ubezpieczenie kredytu
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ajgor pisze:

    > Noo. Nie pisze też, ze nie trzeba oddac krwi zeby go dostac, nie pisze, ze
    > nie trzeba miec wielu innych rzeczy.

    Nie mów, u ciebie w banku krew chcą? Wymaganie krwi to rzeczywiście
    akurat wyjątek, ale prowizja i ubezpieczenie to dość często spotykane
    elementy umowy kredytowej.

    > To co pokazalem to tylko ogolna kartka. Kupowalem lodowke, ktora kosztowala 1299zl,
    i na niej wisiala
    > osobna kartka, na ktorej jak byk stało: Raty 20 x 64,95. Bez prowizji, bez
    > odsetek, bez pierwszej wpłaty. No tak. Nie pisało, że bez
    > ubezpieczenia, oddawania krwi itp.

    Przecież to ty wskazałeś mi informacje która tam była.
    Ja wróżem nie jestem.

    > Tylko ze ja nie pytalem, co tam pisalo, tylko czy sklep i bank maja prawo
    > wymagac obowiazkowego ubezpieczenia kredytu
    > ratalnego. Proste pytanie. Prosta odpowiedz. Tak, albo nie.

    Przecież miałeś te prostą odpowiedź w mim pierwszym poście. Nie moja
    wina że nie chcesz jej przyjąć do wiadomości.

    > O wiele gorzej niz ksiadz. Oni czasem powiedza cos logicznego.

    Żartujesz? Ksiądz i logika to dla mnie dwie sprzeczności.

    > Ale czytać nie umiesz najwyrazniej. Bo ja wyraznie napisalem, ze nie
    > kupilem, i ze o ubezpieczeniu dowiedzialem sie wlasnie przy umowie.

    A to rzeczywiście przeoczyłem, przyznaje się.

    --
    @2008 Johnson
    Im bardziej chore państwo, tym więcej w nim praw.