  • Data: 2008-10-05 18:50:10
    Temat: Re: Ubezpieczenie kredytu
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ajgor pisze:

    > Hihihi.. Odpisze tylko na to :) Na reszte na prawde juz mi sie nie chce :)
    > Mowisz ze ksieza nie sa logiczni? To wytlumacz jak to sie dzieje, ze
    > Watykan - panstwo bez przemyslu i handlu - jest najbogatszym panstwem
    > swiata. Doslownie oplywa zlotem jak zadne inne.

    Ściśle mówiąc, całkiem niedawno czytałem że Watykan niedługo
    "splajtuje". Już mają straszny deficyt. Pożyjemy, zobaczymy ...
    http://www.rp.pl/artykul/161549.html
    i dla równowagi
    http://www.dziennik.pl/swiat/article244000/Czy_Watyk
    an_zbankrutuje_.html

    > Oni sa BARDZO logiczni. Ale tylko w swoja strone. Doskonale wiedza co zrobic, zeby
    zarobic.

    Myślę, że mylisz logikę z czymś innym.

    --
    @2008 Johnson
    Im bardziej chore państwo, tym więcej w nim praw.