    From: "Ajgor" <a...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ubezpieczenie kredytu
    Date: Sat, 4 Oct 2008 13:09:33 +0200

    news:gc5qou$a45$1@inews.gazeta.pl...

    > Czyli nie umiesz czytać. Bo ja widzę tylko "bez odsetek".
    > Nie ma mowy o ubezpieczeniu kredytu czy prowizji od jego udzielenia.

    Noo. Nie pisze też, ze nie trzeba oddac krwi zeby go dostac, nie pisze, ze
    nie trzeba miec wielu innych rzeczy. Aż sie boje myslec, czego tam jeszcze
    nie pisze. Acha. To co pokazalem to tylko ogolna kartka. Kupowalem lodowke,
    ktora kosztowala 1299zl, i na niej wisiala
    osobna kartka, na ktorej jak byk stało: Raty 20 x 64,95. Bez prowizji, bez
    odsetek, bez pierwszej wpłaty. No tak. Nie pisało, że bez
    ubezpieczenia, oddawania krwi itp.
    Tylko ze ja nie pytalem, co tam pisalo, tylko czy sklep i bank maja prawo
    wymagac obowiazkowego ubezpieczenia kredytu
    ratalnego. Proste pytanie. Prosta odpowiedz. Tak, albo nie. Bez
    filozofowania. Bez wymądrzania. Dlaczego Polacy nie potrafia po prostu dac
    prostej odpowiedzi na proste pytanie, tylko musza wszystko gmatwać jak stare
    baby? Nie dziwie sie, ze u nas sprawy w sądach ciągną się latami.

    > A co? Odpowiedziałem jak ksiądz ?

    O wiele gorzej niz ksiadz. Oni czasem powiedza cos logicznego. Chociaz
    przeewaznie to jest logika, ktora IM ma dac kase.
    No... To akurat maja podobne do prawnikow :)

    > Jak widzę po prostu miałem rację. Nie czytamy umowy kredytowej a potem się
    > dziwimy ....

    Ale czytać nie umiesz najwyrazniej. Bo ja wyraznie napisalem, ze nie
    kupilem, i ze o ubezpieczeniu dowiedzialem sie wlasnie przy umowie.
    No i nie pytalem o twoje racje bo one mnie nie interesuja. Tylko o przepisy.