  • Data: 2006-05-16 12:28:32
    Temat: Re: Ubezpieczenie OC, a żadania PZU
    Od: KaMil <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl> wrote:

    >Jak się coś pisze, to się pisze precyzyjnie.
    I zastosuj to do siebie-czytaj ponizej.

    > przed terminem zapłaty drugiej auto sprzedałem,
    >rozwiązałem umowę, drugą ratę zapłacił nabywca.
    Rozwiazales, ale sobie sznurek od kaleson, bo to mogles ;-)
    Umowe sie wypowiada, a nie rozwiazuje.
    Powtarzam, w przypadku sprzedazy wczesniejsze wypowiedzenie umowy
    dotyczy nabywcy. Ty nie masz takiej mozliwosci. Dalej skoro nabywca
    rate zaplaci to od czego ? Od umowy, ktora ty 'rozwiazales'. Widzisz
    co popisujesz.

    >A teraz idź czytać i nie marudź.
    Jedynie poprawiam twoje bzdury.

    --