  • Data: 2008-08-25 04:36:16
    Temat: Re: Ubezpieczenie OC
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    m...@i...pl wrote:
    > Witam
    > Mam 18 lat i zdałem nie dawno egzamin na prawo jazdy. Mój ojciec
    > posiada samochód ubezpieczony na siebie.
    > Moje pytanie dotyczy tego czy będę mógł jezdzić tym autem słyszałem o
    > czymś takim że przed 26 rokiem życia trzeba dopłacać większy %
    > ubezpieczenia
    > Czyli nie mogę sie przejechać nawet tym autem??
    > Pozdrawiam!!

    możesz jeździć od momentu kiey dostaniesz prawko do ręki.
    reszta zależy od ubezpieczyciela, jednych nie obchodzi kto jeżdzi
    samochodem i ile ma lat. Innych obchodzi.
    Niech tata zadzwoni tam gdzie ma OC i dowie się czy z racji tego, że ty
    też będziesz korzystał z samochodu będzie jakieś przeliczenie stawki czy
    nie.