  • Data: 2017-12-05 22:04:53
    Temat: Re: Uber rozwozi paczki?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05-12-17 o 21:06, Liwiusz pisze:

    > I nic cię dyskusja na ten temat nie nauczyła, że na byle stronie typu
    > sendit.pl zapłaciłbyś za to 15zł?

    Nauczyła, ale dopiero, jak zapłaciłem te 45 zł.

    > Ech, myślałem, żeś inteligentny facet, a ty taki odporny na wiedzę.
    > Właśnie na takich "nieogarach" poczta zarabia, krojąc ich na 45zł.

    Na razie sobie szukają sami winnego. Ja rozważam 286?1 kk :-), ale dałem
    im szansę. Dążą do ustalenia, co mi za te dodatkowe 20 zł sprzedali.
    Idzie im jak po grudzie. Już 3 osoba z polecenia przełożonych się tym
    zajmuje. Pracownicę, która wzięła te 20 zł przynajmniej przed moim
    wzrokiem schowali (nie ma jej w tym Urzędzie)