    From: "Mumas" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: UŚCISLENIE ZAPISOW W RZECZONEJ UMOWIE
    Date: Wed, 27 Oct 2004 14:57:18 +0200

    Podpisanie Ostatniego Punktu Protokołu Wykonawczego
    nie było niezbędnym warunkiem Wykonania Umowy
    ale było niezbędnym warunkiem przeniesienia praw
    autorskich.
    Wg. mnie obawa że będą żądać zwrotu kasy za to że
    "nie dałem im programu" jest bezzasadna ponieważ takie
    roszczenia przedawniają się po dwóch latach (które upłynęły)
    w obydwie strony.
    Czyli jest dzieło - zapłacili - uznali że nie ma dzieła(umowa nie jest
    wykonana)
    - po dwóch latach mogą gówno zrobić (chyba że w tym okresie
    zgłaszali roszczenia)
    Miałem podobną sprawę - w której dzieło rzekomo nie zostało
    wykonane - ale upłynęły dwa lata od momentu w którym miało
    być wykonane - mają dzieło (ktoś im zabrał) - firmę wypierdolili
    i nic nie zapłacili - strony do tej pory się nie kontaktują.....