eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUPC REZYGNACJA › Re: UPC REZYGNACJA
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-fra1.dfn.de
    !news.ispa.de!newsfeed.freenet.de!newsfeed01.chello.at!newsfeed02.chello.at!new
    s.chello.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Tiger" <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <e6bl42$br2$1@news.onet.pl>
    <47d7d$4489f62d$d4ba5985$31356@news.chello.pl>
    <e6e163$gc2$1@news.onet.pl> <8548b$448af98d$d4ba5985$9684@news.chello.pl>
    <4...@n...home.net.pl>
    Subject: Re: UPC REZYGNACJA
    Date: Sun, 11 Jun 2006 15:01:50 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2869
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Message-ID: <9dfb4$448c143e$3eb33fb7$25029@news.chello.pl>
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    Organization: chello.pl
    Lines: 21
    NNTP-Posting-Host: 62.179.63.183 (62.179.63.183)
    NNTP-Posting-Date: Sun, 11 Jun 2006 15:01:50 +0200
    X-Trace: 9dfb4448c143e9b169a1225029
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:393906
    [ ukryj nagłówki ]

    > Jest tylko jedno "ale" o którym większość osób zapomina. Jest faktura z
    > naliczoną opłatą. Zgodnie z PT i regulaminem świadczenia usług trzeba od
    > niej złożyć reklamację. Dopiero uznanie reklamacji, bądź przez operatora,
    > bądź przez zaniechanie (30 dni na odpowiedź) bądź dopiero przez sąd
    > niweluje tę opłatę. W przeciwnym przypadku wystawca faktury ma prawo (i na
    > pewno to zrobi) do egzekwowania należności w dostępny prawnie sposób, z
    > ewentualnym wpisem do rejestru dłużników włącznie (oczywiście to ostatnie
    > zależy od kwoty).

    W kontekscie tego co mowisz, dziwne bylo to, co poradzil mi swego czasu
    prawnik Federacji Konsumentow... Mialem fakture od operatora, ktora opiewala
    m. in. na bezprawnie (nieregulaminowo) nalozona kare. Kazal mi nie placic
    tej kary, "bo jak zaplace, to bedzie duzo trudniej te pieniadze odzyskac".
    Czyzby poradzil mi zle? Dodam, ze dla swietego spokoju zaplacilem (nie
    chcialem tracic czasu dla 70 zl) i olalem operatora, przechodzac do innego.

    Pozdrawiam,

    Tiger


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1