  • Data: 2005-01-17 19:17:16
    Temat: Re: UGODA Z WIERZYCIELEM!!!
    Od: "studentka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "studentka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    >W takim razie na jakie konto dokonałeś wpłaty? I czy zcasem nie dało się
    >wczesniej tego faktu zauwazyć.

    >zwłoke
    >
    >Za chwilę uregulowania należności uważa się chwilę wpływu środków na
    >rachunek. Skoro Ty złożyłeś dyspozycję 30, to z jakiego powodu środki
    >wpłynęły 31? Bo przecież nie na skutek braku numeru konta, bo w takim
    >wypadku trudno mi uwierzyć, by w ogóle kiedykolwiek tam wpłynęły. Zresztą
    >raczej nikt by takiego zlecenia w banku do realizacji nie przyjął.

    Powoli - Zapłata miala nastapic na konto wierzyciela, ktory jednak nie podal
    numeru konta. Spowodowalo to opoznienie wplaty srodkow przez ksiegowa, ktora
    mimo posiadanych srodkow na koncie i zachowaniu dobrej woli nie ustalila w dniu
    29 grudnia numeru konta wierzyciela. Wplaty dokonala 30 grudnia w godzinach
    rannych (znajac juz numer)lecz uznanie konta wierzyciela nastapilo 31 grudnia
    (inny bank) dlatego wierzyciel zastosowal przewidziane w ugodzie sankcje.
    Powstaje podstawowe pytanie czy wierzyciel mogl tak postapic?
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl