    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Tylko skąd to zaskoczenie?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 12 Oct 2021 16:37:01 +0200

    On Tue, 12 Oct 2021 16:22:35 +0200, Kviat wrote:

    > Nie wiesz, kto analizował, ale wiesz, że wyniki są złe... genialne.

    Teza raczej byla taka, ze nie wiemy, na ile one sa dobre.

    > Czyli oni te analizy robili dla picu, akta sądowe przeglądali z nudów,
    > bo wyniki były już określone w trakcie składania zapotrzebowania?

    Jak juz byly akta sadowe, to po co je przegladac ponownie?
    Nie wystarczy tylko spisac ile bylo wyrokow skazujacych?

    I co - 3 tysiace francuskich ksiezy skazano 200 tys razy?

    Wiec oni jakies dalsze dane z tych akt wyciagali, daleko dalsze ...

    > Ja sądzę, że tego nie da się wyleczyć. Ale powinieneś mieć nadzieję, że
    > samo ustąpi.

    Popatrz w lustro i zastanow sie jak twoje ugruntowane poglady wplywaja
    na ocene rzetelnosci tego raportu :-)

    Choc z drugiej strony ... jak sie te ~3% w roznych krajach
    potwierdzaja ... to czemu nie.

    Tylko moment - bo moze "badacz" tez wie, ze jak mu wyjdzie ok 3%,
    to go nikt dalej sprawdzal dokladnie nie bedzie :-)

    > Dla obrońców kościelnej pedofilii na pewno. A nawet wręcz przeciwnie.
    >
    > Ciekawi mnie kto by musiał się pod tymi wynikami podpisać, żebyś uznał
    > je za wiarygodne? Redaktor Teleexpressu byłby wystarczający?

    No wiesz, jak ty mowisz "wszyscy ksieza", a Episkopat by dementowal,
    ze nie wszycy, a tylko 3%, to bylbym sklonny uwierzyc,
    ze nie mniej niz 3% :-)

    Nasz episkopat chyba na razie ciagle woli nic nie mowic.

    No ale ludzi w kosciolach widuje calkiem sporo, co jak dla mnie
    dowodzi, ze ksiedza sa zadowoleni.
    Na ile byliby w stanie uwierzyc jednej osobie, co mowi, ze ksiadz w
    parafii ja molestowal - to juz nie wiem, mozliwe, ze nie.
    Ale widac nikogo bliskiego, komu juz latwiej uwierzyc, to nie
    spotkalo.

    J.