    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tylko skąd to zaskoczenie?
    Date: Tue, 12 Oct 2021 16:22:35 +0200

    > Nie wiem, kto to analizował.

    Nie wiesz, kto analizował, ale wiesz, że wyniki są złe... genialne.

    > Ja sądzę, że po prostu potrzebne były
    > określone wyniki.

    Czyli oni te analizy robili dla picu, akta sądowe przeglądali z nudów,
    bo wyniki były już określone w trakcie składania zapotrzebowania?

    Ja sądzę, że tego nie da się wyleczyć. Ale powinieneś mieć nadzieję, że
    samo ustąpi.

    > Prawda nie ma tu większego znaczenia.

    Dla obrońców kościelnej pedofilii na pewno. A nawet wręcz przeciwnie.

    Ciekawi mnie kto by musiał się pod tymi wynikami podpisać, żebyś uznał
    je za wiarygodne? Redaktor Teleexpressu byłby wystarczający?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr