  • Data: 2021-10-10 16:43:56
    Temat: Re: Tylko skąd to zaskoczenie?
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.10.2021 o 14:07, Astralny Rębajło pisze:

    > Zajrzałem do tego raportu na szybko i widać tam jakie ankiety anonimowe onlajn.
    >
    > Przyczepię się do twojego "wykorzystania seksualnego",
    > w raporcie nie ma takiego określenia.
    >
    > Tam nie ma napisane: liczba ofiar tyle i tyle tylko
    > cyt. translator
    > Liczba drobnych ofiar duchownych, religijnych i zakonnych w populacji francuskiej w
    wieku powyżej 18 lat szacuje się na około 216 000.

    > Skąd pewność że kilka osób "anonimowych" z tych anonimowych formularzy onlajn
    > nie opowiadało o tych samych przypadkach?

    Stąd, że tych danych nie opracowywali debile, a pojęcie statystyki i
    analizę danych nie odkryto miesiąc temu.

    Uspokoi to twoje sumienie, jak sobie te dane podzielisz przez dwa albo
    nawet trzy? Albo może od razu podaj ile przypadków dopuszczasz jako
    normę, że nie ma o czym dyskutować.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr