eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTylko paragon podstawą reklamacji? › Re: Tylko paragon podstawą reklamacji?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Roman G." <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tylko paragon podstawą reklamacji?
    Date: Wed, 18 Aug 2004 19:20:07 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 27
    Message-ID: <cg0a57$l7s$1@inews.gazeta.pl>
    References: <cfvuub$5ib$1@inews.gazeta.pl> <cfvvl0$q51$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <cfvvlr$81s$1@inews.gazeta.pl> <cg0070$q51$2@nemesis.news.tpi.pl>
    <cg09he$8vn$3@serwus.bnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: io250.internetdsl.tpnet.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1092856807 21756 172.20.26.233 (18 Aug 2004 19:20:07 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 18 Aug 2004 19:20:07 +0000 (UTC)
    X-User: roman.gawron
    X-Forwarded-For: 172.20.6.164
    X-Remote-IP: io250.internetdsl.tpnet.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:234648
    [ ukryj nagłówki ]

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > >> Rachunek tak kiedyś dostałem. Paragon mi zginął, księgowa wypisała
    > >> fakturę na podstawie raportu kasowego.
    > > Kiepska księgowa, zapłacili w takim razie 2x podatek.
    >
    > Niekoniecznie kiepska. Często zadowolenie klienta jest ponad tym.
    > Lepiej zapłacić kilka zł więcej podatku, a wypuścić klienta zadowolonego!

    Hm, może i o to chodziło. Szedłem z grupą w Kościeliską. Powinni dawać
    rachunki od razu, przy zakupie biletów, ale nie dają. Wręczają paragon, każą
    zostawić dane do rachunku i z paragonem zgłosić się po rachunek przy wyjściu.
    Pech chciał, że złapała nas burza, dzieci przemokły do suchej nitki, ja i
    paragon również, przy wyjściu zresztą ani mi w głowie był rachunek, bo
    dzieciaki przemarznięte należało jak najszybciej odwieźć do ośrodka.

    Okazało się, że przemoknięty paragon stał się nieczytelny. Księgowa
    Tatrzańskiego Parku Narodowego chyba czuła się winna, że ajent rachunku nie
    wypisał od razu i może dlatego poszła na to rozwiązanie.

    I słusznie! Teraz jestem klientem zadowolonym i będę uprawiał kryptoreklamę:
    chodźcie w Dolinę Kościeliską! :)

    RG

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1