    From: " " <a...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tu można poprzeć ks.Tadeusza Isakowicz-Zalewskiego
    Date: Sat, 17 Jun 2006 18:31:40 +0000 (UTC)

    > pokazuje, że nie można skreślać ludzi, którzy błądzili.
    > A mam wrażenie, że o to Ci chodzi.
    Raczej nie, ja chce mieć wybór, i nie chcę by ludzie prawi byli nadal
    krzywdzeni przez ludzi związanych z UB, tak jak jest teraz.

    > Czy mam wyrzucić książki x. Malińskiego, bo pisał je w okresie gdy
    > współpracował?
    Nie wiem, nie czytałam tych książek, ale przed przeczytaniem takiej książki
    wolałabym się jednak zapoznać z teczką autora.
    Wybieram jednak teksty bliższe faktom, niż rozważania, które jednak są
    odmianą beletrystyki.

    > ..pokaż mi proszę informację o złamaniu tajemnicy spowiedzi.
    Audycja telewizyjna w tym tygodniu o 22, chyba w środę, chyba w TVP1, na
    temat między innymi ks Zaleskiego.
    Była reklamowana wielokrotnie wcześniej migawką mówiącą właśnie to złamaniu
    tajemnicy spowiedzi.

    > kard. Dziwisz zabronił igrzysk dla pospólstwa.
    Jednak zabronił w intencji dobra. Odpowiem twoim pytaniem: Dobro pod
    przymusem?

    > Czyli jesteś za tym, żeby zrównać ludzi, którzy donosili dla pieniędzy z
    > tymi których szantażowano. Gratuluję.
    Jestem za otwarciem teczek dla wszystkich, to nie ma nic wspólnego ze
    zrównywaniem ludzi, za to ma dużo z odróżnianiem ludzi.

    > zacytuję:
    > nie interesuje Cię przeszłość, ani to jak i dlaczego coś się stało.
    Przeciwnie, chcę znać zawartość teczek, nie interesuje mnie zaś cudza ocena
    tych faktów, a każda komisja jest dla mnie cudzą oceną.

    > Interesują cię igrzyska.
    Nie rozumiem twojego porównania do igrzysk.
    Żeby były igrzyska potrzebny jest sędzia - a więc procedura - komisja, ja
    właśnie tego nie chcę , to ty dążysz do tego.

    > "kradnę, bo inni kradli i to nawet policjanci"
    > faktycznie, zrozumienie siebie jest ważne
    Skoro wszyscy kradli, to może był głód?