  • Data: 2020-07-13 17:12:24
    Temat: Re: Trzecia tura
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5f0c7299$0$17344$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 13.07.2020 o 16:28, J.F. pisze:

    >Sąd najwyższy stanie na wysokości zadania. Natomiast na uczciwe
    >rozstrzygnięcie to bym nie liczył:( Chyba że przypadkiem istonie
    >będzie tak, że liczba prostestów będzie bez wpływu. Ale już na
    >przykład voter suppression już ciężko w liczbach ocenić, a
    >niewątpliwie było a być nie powinno.

    Jak voter protest zlozy, to trzeba rozpatrzec, a jak nie zlozy, to nie
    bylo zadnego suppression :-)

    >Mają doświadczenie w ekspresowym tempie głosowań - trochę wiary w
    >ludzi.

    Pamietasz jak kandydatow na prezesa wybierali ? :-)

    >To się orzeknie, że mimo dużej ilości protestów i wątpliwości ważność
    >wyborów nie podlega wątpliwości.

    Jak tych protestow bedzie niezbyt duzo ... jednak jest tych 400+ tys
    glosow wiecej.

    No jakos tak mina mu nie zrzedla, a z kolei u Trzaskowskiego tlum
    niemrawo krzyczal "zwyciezymy", a roznica byla niewielka.

    >Ciekawe czy podobne sceny były w szikago?

    w szikago konsulat przyjmowal i nie bylo potrzeby ? :-)

    A swoja droga - ladnie pis podzielil spoleczenstwo.
    gdzies mi mignela wroclawska z komisja z 80% za Trzaskowskim,
    a Dudzie sie ponoc uzyskalo 90% zebrac w jednej.

    J.