  • Data: 2016-06-10 18:13:52
    Temat: Re: Trybunał Konstytucyjny - jaki jest
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2016-06-10, Smok Eustachy <s...@w...pl> wrote:
    >Czy takowa zasada wychodzi się z demokracji starożytnej?
    >Wynika z? Możesz podać jakieś źródła takiego twierdzenia?

    >Czyli mówisz, że mogę odwołać się od decyzji nakazującej mi płacenie
    >podatków?

    A oczywiscie. Jesli podatek okreslany w drodze urzedniczej decyzji, to
    mozesz sie odwolac w normalnym trybie.

    Oczywiscie przegrasz, bo ta decyzja wydana na podstawie ustawy, ktora
    okresla ze masz placic podatek ... albo i wygrasz, jesli urzednik za
    mocno nagial ustawe.

    >Czy wobec tego płacenie podatków jest niezgodne z konstytucją? :)
    >Gdzie mogę złożyć takie odwołanie?

    A szybciutko do TK.
    TK okresli, ze podatki sa niezgodne, uchyli natychmiastowo i pusci
    PIS-rzad w skarpetkach :-)

    J.