    From: AmtoPm <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tryb zwyczajny w postępowaniu z oskarżenia prywatnego?
    Date: Sat, 24 May 2008 13:32:47 -0700 (PDT)

    On 24 Maj, 22:04, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > W praktyce to nie będzie żądnej różnicy czy przepis ten zastosować czy nie.
    > Ale według mnie się nie stosuje. Sprawa z oskarżenia prywatnego nie moze
    > się stać nigdy sprawą "zwykłą".
    >
    > --
    > @2008 Johnson
    > "Jest coraz gorzej..."

    Szukałbym różnicy między art. 377 a 479, jak tutaj:
    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo/browse_th
    read/thread/a2ec714dea8f8ba2/8964f313bad87e76?hl=pl&
    lnk=gst&q=amerger#8964f313bad87e76

    Dlaczego nie może sie stać sprawą zwykłą?, czy właśnie dlatego że art
    485 mówi że stosuje się przepisy postępowania uproszczonego, tylko że
    nawet jesli w tym artykule pisze że stosuje się przepisy postepowania
    uproszczonego tzn że nie jest to postępowanie uproszczone, czyli
    jakie???
    Poza tym jednym z przepisów postępowania uproszczonego jest art. 484...
    (i owe 21 dni)
    ?

    a moze to jest zawsze tryb zwyczajny gdzie zastosowanie maja przepisy
    tryby uproszczonego, tylko po co wtedy mówić że wykorzystuje się
    przepisy trybu uproszczonego? może po to by nie miał zastosowania art.
    484 i żeby zastosowanie nie miały przepisy trybu zwyczajnego w trybie
    zwyczajnym...

    Bo tu wyląda że w postępowaniu z oskarżenia prywatnego tryb jest
    zawsze zwyczajny i zawsze zastosowanie mają przepisy trybu
    uproszczonego, może lepiej by było gdyby ustawodawca napisał wprosty
    że to jest tryb uproszczony ale nie mają zastsoawani przepisy 484 i
    zawsze będzie uproszczony.