    From: Wiesiaczek <c...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Totaliztyczne Prawa i Obowiązki Człowieka
    Date: Tue, 30 Jul 2024 13:22:18 +0200

    W dniu 30.07.2024 o 08:49, Jacek Marcin Jaworski pisze:
    > Ależ mnie od paru dni telepie!!! Już chyba wiem dlaczego: bo w p. 7
    > stwierdziłem, że "nie jest krzywdzeniem odmowa finansowania
    > chemioterapii", ale uzasadnieniu, czyli w p. ad7. walnąłem "Za  krzywdę
    > nie  można  uznać odmowy choremu leczenia chemioterapią" - a to nie to
    > samo! Poniżej popr. wer.:
    >
    > 3.5Totaliztyczne Prawa i Obowiązki Człowieka
    >
    >     1. Każdy człowiek ma prawo do spełnionego życia bez poczucia
    >        krzywdy  pod  warunkiem, że sam przestrzega Najważniejsze
    >        Prawo Wszechświata Fizycznego, które brzmi:
    >
    >    MORALNY I NORMALNY JEST TEN KTÓRY DOBROWOLNIE I BEZ KOŃCA CHCE
> [...]

    Też jestem za powrotem do PRL-u! :)

    --
    Wiesiaczek - dziś z DC
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

    Wiele informacji, które przekazują polskie i amerykańskie media oraz
    przedstawiciele władzy, prawdopodobnie nie jest prawdziwych. Takie
    doniesienia mogą być elementem wojny informacyjnej ze strony USA i
    Rzeczpospolitej Polskiej.