  • Data: 2003-12-05 06:57:14
    Temat: Re: To do Ciebie złodzieju!
    Od: "Krzys" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...iq.pl> napisał w wiadomości
    news:bqnpgf$gkq$1@nemesis.news.tpi.pl...

    | W przypadku kiedy ktos updatuje windowsa to naturna koleja rzeczy jest to
    ze
    | Microsoft wykrywa ze ktos uzywa pirata, sklada doniesienie na policje o
    | popelnieniu przetepstwa i dodatkowo na wlasna reke sklada pozew przeciwko
    | tej osobie. Nie lapanka.

    Mysle ze sprawa nie jest zbyt prosta...
    wylapanie goscia co aktualizuje Winde w wielkiej sieci
    za NATem nie jest zbyt proste.. chyba ze ma sie staly
    adres IP

    przy tym co mowisz to sady bylyby by oblegane w znacznym
    stopniu poprzez pozwy MS, wyobrazasz sobie ile musieliby ludzi zatrudnic
    do obslugi tych zdarzen? byc moze tak sie dzieje jak mowisz, ale znacznie
    na mniejsza skale...

    Pozdr