    From: motto <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: To do Ciebie złodzieju!
    Date: Thu, 04 Dec 2003 23:22:42 +0100

    Pan(i) Peter 'Mikolaj' Mikolajski w wiadomości
    <X...@1...0.0.1> napisał(a):

    > Ke'dem guerfel Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl> ihn
    > news:bqnpgf$gkq$1@nemesis.news.tpi.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    > pl.soc.prawo
    > Tylko powiedz mi, jak MS może takie coś wykryć? Przecież nie widać
    > różnicy gdy łączysz się z Windows Update legalnym Windowsem czy
    > jego nielegalną kopią zrobioną z tej samej płytki.
    Hahah wybacz nie powiem, bo wtedy się przed tym zabezpieczycie.
    Powiem tylko tyle, Windows wysyła znacznie więcej niż się przyznaje.
    Jak chesz to możesz to sam sprawdzić, ale po co, przecież ty się nie boisz
    kontroli bo używanie w Polce pirackich programów jest dozwolone w domu.
    Czyż nie? Buhahaha.
    motto [wielowątkowy, wielowarstwowy, nieklasyfikowalny osobnik...]
    mailto://m...@o...pl/ gg://384683/
    [mdk91 2.4.21-0.25mdk-athlon-xp] "Jeśli nie stać mnie na samochód,
    to mam go ukraść? Nie? Ok., teraz porozmawiajmy o oprogramowaniu."