  • Data: 2019-04-04 10:53:52
    Temat: Re: To co ukradniesz natychmiast daj matce,
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5ca350de$0$496$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 02.04.2019 o 13:18, ń pisze:
> [...]
    decyzji-komisji-weryfikacyjnej/cr36mj4

    >Moim zdaniem ta cała komisja, to w ogóle jest lipa. Jeśli decyzje
    >wydano
    >z naruszeniem prawa - jak twierdzi komisja - to osoby winne dopuściły
    >się przestępstwa niegospodarności, zaś nabywcy są paserami.

    Kaczynski przestepca ?
    A co Waltz w tej sprawie winny ? :-)

    P.S. Sa gdzies akta tamtej starej sprawy sadowej ?
    Tam zdaje sie dwie kamienice byly ... pierwotna wlascicielka
    kwestionowala obie, czy tylko jedna z nich ?

    >To powinno
    >być rozpatrywane przez organa ścigania. Wówczas zwrot byłby na bazie
    >naprawy szkody.

    >Uchylanie po latach decyzji administracyjnych już prawomocnych godzi
    >choćby w zaufanie do organów państwa.

    Nie zauwazasz, ze celem komisji jest uchylenie uchylenia decyzji o
    przydziale mieszkania, z czasow Bieruta ?
    Tak sie buduje zaufanie :-)
    A Jaki sie potem chwali, ze likwiduje skutki komuszych dekretow :-)

    >To tak, jak z emeryturami mundurowymi

    No, ale im sie slusznie wysokie emerytury nie naleza :-)

    >oraz szeregiem innych pomysłów działania prawa wstecz.
    >Słusznie sąd zauważył, że nawet jeśli doszło do naruszenia prawa, to
    >decyzja prawomocna weszła w obieg prawny i spowodowała szereg skutków
    >prawnych. Odkręcenie tego nie za bardzo jest możliwe.

    Nie zaczales od paserstwa ?
    Rzecz skradziona nalezy nadal do wlasciciela.

    A tu raptem matka - sad moze sie zaslonic poczuciem sprawiedliwosci
    spolecznej i odebrac.
    A jesli ktos kupil w dobrej wierze ... to pieniadze odebrac.

    >Tyle, że podejrzewam, że udowodnienie komukolwiek winy przy
    >prywatyzacji
    >tych kamienic w sądzie karnym było nierealne, a w drodze takiego
    >wirtualnego postępowania administracyjnego mogło się powieść, gdyby

    No, w niektorych przypadkach byloby chyba latwe, jesli poslugiwano sie
    sfalszowanymi dokumentami.
    Tak mi chodzi po glowie ta kamienica Waltzow ... jesli powojenny sad
    skazal falszerzy, to czemu nie zmieniono wpisow w KW ?

    Po dekrecie Bieruta nie mialo to wiekszego znaczenia, ale Zydzi
    powinni byc przyzwyczajeni, ze lepiej miec na papierze.

    No i sam Waltz ... dostal solidne uzasadnienie, z kopiami istotnych
    dokumentow, czy tylko mu pobieznie napisano, ze komisja uznala ?

    >wygrali wybory samorządowe w Warszawie i nowy Prezydent Miasta
    >Stołecznego nie odwoływał się od tych decyzji. Przegrane wybory
    >zburzyły
    >misterny plan.

    Cos w tym jest ... ale to miasto sie odwoluje ?
    Ma podstawe prawna/interes ?
    Czy sie musi liczyc z tym, ze bedzie musialo wyplacic odszkodowanie,
    wiec lepiej niech to sad prawomocnie zatwierdzi ?

    >Po uprawomocnieniu się decyzji reprywatyzacyjnych ścigano by karnie
    >osoby wydające decyzje, bo przecież sąd już stwierdził, że wydano je
    >naruszeniem prawa.

    Niektore to chyba nie - skad Kaczynski mial wiedziec, ze gdzies tam w
    sadzie w innym miescie jest istotny wyrok ?
    No ale Jaki jakos sie dowiedzial :-)

    J.