eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTo, co mówi przedstawiciel handlowy, a to , co jest w umowie › Re: To, co mówi przedstawiciel handlowy, a to , co jest w umowie
    From: Bydlę <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: To, co mówi przedstawiciel handlowy, a to , co jest w umowie
    Date: Sun, 30 Oct 2011 18:32:31 +0100

    On 2011-10-30 16:22:39 +0000, "Ajgor" <n...@...pl> said:

    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > No to mamy w Polsce jakieś 30 milionów idiotów,

    Pisali tu? Musiałem przeoczyć.
    Moja umowa zawiera zarówno czas świadczenia usługi, jak i jej koszt.

    > I kto tu mówi o zrozumieniu. Najwyraźniej nie słyszałeś o tamtej sprawie

    Od dziecka pamiętam te reklamy - do tej pory nic się nie zmieniło, za
    każdym razem była informacja o obowiązkowej przynależności do klubu i
    koniecznośći kupowania kolejnych pozycji, jeśli delikwent nie wybrał z
    listy, to dostawał Pozycję Miesiąca. Gdy pierwszy raz ucieszyłem się,
    że można dostać cztery świetne książki za darmo, mama tłumaczyła mi
    meandry systemu ogłupiania ludzi niską ceną czy tzw. prezentem.
    I raz jeszcze: cześć jej i chwała za to, co robiła!

    > , co
    > jest dosyć dziwne, biorąc pod uwagę,
    > że wtedy zrobił się z tego szum, i niezła afera na całą Polskę.

    Aferę pamiętam inną, zdecydowanie późniejszą - ludzie otrzymywali
    jakieś paczki nie wiadomo skąd i z czym, ale wietrząc możliwość
    wzbogacenia się na cudzej pomyłce odbierali coś, czego nie zamawiali
    ani nie oczekiwali, a firma-wyzyskiwacz w regulaminie miała coś o tym,
    że odebrani paczki to podpisanie umowy - nie śledziłem tego, więc nie
    pamiętam jak się skończyło dla pazernych i dla kombinatorów.

    > Najwyraźniej
    > nie tylko ja tak miałem.
    > NIGDY nie zakładaj z góry, że wiesz, co kto inny czytał, widział

    Zakładam od zawsze, że trzymam się zeznań delikwenta, a życie nauczyło
    mnie, że delikwent zazwyczaj kłamie przedstawiając swoją sprawę.
    ;>>>

    > Bzdura. Jak nie wiesz, o czym mowa, to się nie wypowiadaj.

    Bzdura, że nie ma ostrzeżeń - są i były, zwłaszcza w przypadku klubów
    książkowych.
    Ale trzeba czytać...
    ;>>>

    --