eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTo, co mówi przedstawiciel handlowy, a to , co jest w umowie › Re: To, co mówi przedstawiciel handlowy, a to , co jest w umowie
  • Data: 2011-10-31 11:25:59
    Temat: Re: To, co mówi przedstawiciel handlowy, a to , co jest w umowie
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:j8k6sh$rqc$2@inews.gazeta.pl...

    > najwyrazniej ty tu jesteś najbardziej zorientowany i najlepiej wiesz, ze
    > to co ludzi widzieli i czytali w reklamach nigdy nie zostało tam napisane,
    > bo przeciez ty nie mozesz sie mylic.

    Nie. Ja najlepiej wiem, co JA widzialem, i czytalem. I o to mi chodzi. Czy
    ja pisalem o czyms, co widzieli inni? Nie. Japisalem o tym, co widzialem ja.
    Oczywiscie ty lepiej wiesz, co ja widzialem. Bo jak ze by ionaczej.

    Ja juz rozumiem, dlaczego w Polsce najglupsza sprawa w sadzie trwa latam. Bo
    jak na sali sadowej dzieje sie tak, jak na tej grupie, to nie ma sie co
    dziwic.
    Przypomina mi to sejm. Kazdy cos belkocze, nikt nikogo nie rozumie, ale
    kazdy probuje zrobic z siebie najwiekszego medrca.
    Eh.. Nie ma sensu tu zagladac.
    Nie silcie sie na dpowiedzi.