eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoTo, co mówi przedstawiciel handlowy, a to , co jest w umowie › Re: To, co mówi przedstawiciel handlowy, a to , co jest w umowie
    From: "Ajgor" <n...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: To, co mówi przedstawiciel handlowy, a to , co jest w umowie
    Date: Sun, 30 Oct 2011 17:22:39 +0100

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:j8j4ls$r5d$1@inews.gazeta.pl...

    > I tylko idiota podpisuje się pod umową, która składa się z nieznanych mu
    > dokumentów.
    > A potem pyta jak się wycofać z umowy...

    No to mamy w Polsce jakieś 30 milionów idiotów, bo wszystkie umowy
    telekomunikacyjne są tak skonstruowane.

    > Nie, procedura należenia do systemu prenumeraty była zawsze opisana, ale
    > trzeba było sobie zadać zarówno trud przeczytania całości oferty, jak i
    > hazard zrozumienia.

    I kto tu mówi o zrozumieniu. Najwyraźniej nie słyszałeś o tamtej sprawie, co
    jest dosyć dziwne, biorąc pod uwagę,
    że wtedy zrobił się z tego szum, i niezła afera na całą Polskę. Najwyraźniej
    nie tylko ja tak miałem.
    NIGDY nie zakładaj z góry, że wiesz, co kto inny czytał, widział, albo że
    lepiej od kogoś wiesz, co robił.

    > W każdej reklamie było jawnym tekstem wypisane co się zamawia. W tym zapis
    > o możliwości rezygnacji.

    Bzdura. Jak nie wiesz, o czym mowa, to się nie wypowiadaj.

    Przepraszam. Czy może na moje pytania odpowiedzieć ktoś chociaż trochę
    ZORIENTOWANY? Bo autor tego posta nie ma pojęcia, o czym ja pisżę, tylko się
    wymądrza.