    From: "Steel" <d...@K...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: To co idziemy głosować na PIS ?
    Date: Tue, 23 Oct 2007 09:08:35 +0200

    > Moje? Bo nie podoba mi się, że mnie opluwasz?

    Powiedz w ktorym miejscu cie oplulem?

    > No... Właśnie to mówię.... I właśnie krytykuję ataki na niepoprawnych
    > politycznie i wyzywanie ich od debilów.

    Ale ja tego wcale nie popieralem... chyba nie czytales ze zrozumieniem

    > No.... Budynkom ciężko zostawać partiami... Ale to detal. Ta czy siak,

    Chyba masz klopoty ze zrozumieniem albo zgrywasz glupa... "kosciol" nie byl
    w sensie "budynek" tylko wierni nie kazde slowo ma tylko jedno znaczenie.

    > przerażające jest jak bardzo nic nie rozumiesz i to nawet z własnych
    > słów.

    ja rozumiem i wyglada na to ze ty poprostu masz charakter dowalania sie do
    czegokolwiek...

    > Jacy katolicy? Akurat TV Trwam z katolikami ma niewiele wspólnego.

    I tu sie zgodze, jednak stara sie uchodzic za katolicka rozglosnie

    > Taaaaaaaaaaak, straaaaaaaaaszne... To właśnie pełen nienawiści
    > propagandowy atak TVN: Znaleźć kilku fanatyków i na ich podstawie
    > budować wizję wszystkich słuchaczek... To prawie jak Fx w filmach.

    Ale ty jestes zenujacy... Czy ja napisalem ze to sie odnosi do wszystkich
    sluchaczy?
    Wez nie wkladaj w moje usta czegos czego nie napisalem.
    Porownalem bojowki RM/TVTrwam do bojowek Hamasu.
    Nie napisalem ze wszystcy sluchacze tych stacji sa FANATYKAMI!
    Zupelnie jak wyznawcy Allaha nie wszyscy naleza do bojowek Hamasu!

    > Mam wrażenie, że nie rozumiesz języka polskiego. Mowa była nie o

    ja mam wrazenie ze ty nie rozumiesz!

    napisze inaczej przesledz swoja dyskusje ze mna:

    Moje pytanie: "A myslisz ze kto im w tym pomagal... Kto no oglosil
    amnestie?"

    Twoja odpowiedz: "Wszystkie rządy po kolei. Amnestia to ostatnie 2 lata, a
    upadłość
    uczelni wyższych postępuje od lat 10."

    teraz jeszcze raz tylko wolniej
    Pyt: "Kto no oglosil amnestie?"
    Odp "Wszystkie rządy po kolei"

    Co innego jakbys pisal bardziej rozwinietym zdaniem np
    "Wszystkie rządy po kolei sa odpowiedzialne za upadek uczelni wyzszych,
    natomiast amnestia to ostatnie 2 lata"

    W takim przypadku odpowiedz nabiera zupenie innego znaczenia.

    > amnestii, a o ogólnej upadłości uczelni wyższych postępującej od lat
    > 10. Amnestię wymyśliłeś Ty. Ja napisałem: ,,Amnestia to ostatnie 2
    > lata, a upadłość uczelni wyższych postępuje od lat 10.''

    Amnestie nie wymyslilem ja a pan na G... ja pokazalem ktory z rzadow kopnal
    w zadek jeszcze bardziej system skolnictwa...

    > Jeżeli nadal masz zamiar dyskutować w sposób demonstrujący brak
    > znajomości języka, to ja rezygnuję.

    Spoko... rezygnuj. Co raz czesciej spotyka sie brak zrozumienia w czytanym
    tekscie co widac glownie po twoich wypowiedziach.

    > Propaganda. Popatrz na dwie sytuacje:
    >
    > A) Wysoki poziom matury, amnestia z jednego przedmiotu

    Nie powiesz mi ze matura w ostatnich latach byla na jakims wyzszym poziomie
    niz w latach poprzednich! Chyba se zarty stroisz!

    > B) Żenująco niski poziom matury i brak amnestii

    Fakt, ze ostatnie dobrych kilka lat poziom matury jest zenujacy.

    > Wg mnie lepsze jest jedna (a). Oczywiście my mamy C, czyli Amnestia +
    > żenująco niski poziom, ale Amnestia jest tu tylko odwracaczem uwagi.

    Dla mnie (A) jest tak samo do bani (B).
    Po kiego grzyba ten "niby" wyzszy poziom jak dali amnestie?
    Prawda jest taka ze poziom nie byl ani o jote wyzszy i z punktu A wyszedl C
    Punkt (C) to juz zenada.

    > Ale kogo? Absolwentów studiów? No odpowiednim poziomem weryfikacji.
    > Ale to sprawa uboczna. Przecie dyskusja była o ZNACZENIU SŁOWA.

    No ale przeciez nie kazdy wyksztalcony jets wyksztalciuchem? chyba ze sie
    myle.

    > Ja? Zwolenników PiS wyzwano od debili i zasugerowano antykoncepcję
    > rodzicom. Gdy stanąłem w ich obronie, zbluzgałeś mnie również. W

    Kolego, pokaz mi gdzie cie zbluzgalem?

    > Ja tylko mówię, że fanatyzm przeciwników PiS jest niesmaczny. TVN w
    > szczególności sieje propagandę nienawiści.

    Przeciez ci napisalem ze:

    "Sluchaj osob rzucajacych miechem jest troche po kazdej stronie... "

    "Sa osoby ktore maja dosc tych klamstw i tej propagandy... tylko nie
    potrafia
    tego powiedziec w taki kulturalny sposob, bo pewnie im nerwy puszczaja."

    Gdzie kolego w moim pierszym poscie odnoszacym sie do twojej wypowiedzi cie
    zbluzgalem?

    Jesli tak cie kole w oczy TVN to go zbojkotuj i przestan ogladac.
    jesli uwazasz ze klamia, pozwij ich jak ci sie nudzi!
    Ja uwazam ze czasem faktycznie przerysowuja sytuacje, jednak w druga strone
    przerysowywaly to media podlegle wladzy...
    Wystarczylo popatrzec na ostatnie dni kampanii i TVP1/2.

    > I kto to mówi?

    napisz mi do czego pijesz a nie baw sie "chocki klocki"

    > Ok. Przegapiłem jedno słowo... Ty przegapiasz cały sens.

    To slowo to byl caly sens tej wypowiedzi!
    Jednoczenie dobitnie pokazywal jak rzad staral sie wypromowac na cudzej
    pracy, bo oni tego nawet nie tkneli palcem!
    PiS uwielbia sobie przypisywac rozne zaslugi, jednak jesli dalej sie podrazy
    to okazuje sie ze albo glosowali przeciwko "swojemu sukcesowi" albo nie
    tkneli tego palcem.

    > Oczywiście... Dlatego nie jestem ani za PiSem ani za wykształciuchami.

    aaaa to juz rozumiem... wyksztalciuchy to sa osoby wyksztalcone nie
    popierajace PiS?

    > BTW: TVP jest też przeciwko PiSowi. Taka moda.

    wybacz ale bardzo sie mylisz...

    > Ale 2 osoby na tej grupie powiedziały i przeciwko temu
    > zaprotestowałem. Przecie o tobie nic nie pisałem. A jednak mnie
    > oplułeś.

    Prosze cie pokaz mi gdzie cie oplulem?
    Jak mi to wskazesz to chetnie cie przeprosze.

    > No dość średnio czekają.... Lepper i Kaczmarek dość głośno się odbili
    > w mediach.

    No widzisz... nie wiesz ze kilku kolegow z PiS tez czeka na przesluchania w
    roznych sprawach.
    Jakbys sledzil bardziej dokladnie to bys o tym wiedzial...

    Steel