  • Data: 2004-08-12 07:06:34
    Temat: Re: Testament.
    Od: "Wirde" <w...@n...hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    news:cfe65b$36f$10@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "SoMeOnE" <robewa"USUN TO"@tenbit.pl> napisał w wiadomości
    >
    > W praktyce chyba się nie da. Mam podobny problem akurat na biegu. Zmarła
    > babcia, która "odgrażała" się, że zostawiła testament. Z ciotkami się
    > spokojnie kontaktuję. Ale każda z nich wie akurat to co ja. Że miał być. W
    > domu go nie ma - najprawdopodobniej, bo nikt nie znalazł, z tego co mi
    > wiadomo. Może u którego notariusza - ale którego. Jak pytałem na grupie,
    > ktoś mi odpisał, że notariusz po 5 latach od sporządzenia wysyła to do
    sądu.

    Z tym wysyłaniem do sądu po iluśtam latach to bzdura wierutna. Natomiast w
    praktyce ludzie dzwonią do kancelarii notarialnych położonych w pobliżu
    miejsca zamieszkania zmarłego. Notariusz bez problemu udzieli informacji czy
    iksiński złożył u niego testment, nie ujawniając oczywiście jego treści.
    pzdr