  • Data: 2004-08-12 19:05:22
    Temat: Re: Testament.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WOJSAL" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:cff32u$ji4$1@inews.gazeta.pl...

    > A niby dlaczego notariusz ma przechowywac testament a potem
    > jeszcze gdzies go wysylac?

    Przechowywać go ma w takim wypadku, jeśli jest przed nim sporządzony. Tak mi
    ktoś tu napisał, a ja nie drążyłem, bo wydaje mi się to w miarę logiczne.

    > No i po co notariusz do testamentu?

    Nie jest konieczny. Ale jak Ci napisałem, to w innych dających się
    przewidzieć miejscach jak dotąd się nie znalazł. Nikt się nie przyznaje do
    jego posiadania, a zakładam, że jako wykonawcę testamentu babcia wyznaczyła
    by raczej jakąś w miarę bliską osobę, która w rok po jej śmierci miała by
    szansę się dowiedzieć o tym zdarzeniu. Z rzeczy dających się przewidzieć
    pozostała ewentualnie możliwość, że jest u jakiegoś notariusza.

    Oczywiście możemy tutaj teoretyzować, że wysłała testament do Prezydenta
    USA, albo w zakorkowanej butelce spławiła rzeką do Bałtyku. No ale na to nic
    nie poradzę. W poszukiwaniach raczej staram się trzymać ziemi i rozważać
    nieco bardziej prawdopodobne przypadki.