  • Data: 2009-05-13 10:57:37
    Temat: Re: Termin rozpatrzenia odwołania od "opłaty dodatkowej"
    Od: kuba <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    MK pisze:
    > Witam Grupę.
    >
    > Dłuższy czas temu złożyłem odwołanie od "nałożenia opłaty dodatkowej"
    > za brak ważnego biletu.
    > Jakie przepisy określają termin rozpatrzenia takiego odwołania, jeżeli
    > regulamin przewoźnika tego nie precyzuje?
    > Podejrzewam, że nie mają tu zastosowania zwykłe przepisy
    > "reklamacyjne".
    > Zastanawiam się, czy po upływie ponad 60 dni (!) mogę już uważać
    > sprawę za zamkniętą?

    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA TRANSPORTU I BUDOWNICTWA z dnia 24 lutego 2006
    r. w sprawie ustalania stanu przesyłek oraz postępowania reklamacyjnego.

    § 6. 1. Odpowiedź na reklamację powinna być udzielona niezwłocznie, nie
    później niż w terminie 30 dni od dnia przyjęcia reklamacji przez
    przewoźnika.

    § 10. Nieudzielenie przez przewoźnika odpowiedzi na reklamację w
    wymaganym terminie skutkuje uwzględnieniem reklamacji.

    pozdrawiam
    kuba