    From: "olo" <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Tele-2
    Date: Wed, 1 Oct 2008 12:13:34 +0200
    <gbt0q7$5ee$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gbt0hq$486$4@news.onet.pl>
    <gbt1fg$624$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gbt1ce$9rj$1@news.onet.pl>
    <gbt1vo$ovf$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gbt287$d89$1@news.onet.pl>
    <gbt3js$7ru$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gbt3gt$f4k$1@news.onet.pl>
    <gbt590$9f6$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gbt5ck$p98$1@news.onet.pl>
    <gbt737$b0c$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gbt6sk$t99$1@news.onet.pl>
    <gbt8ug$csk$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gbtgql$v5g$1@news.onet.pl>
    <gbtk8l$quv$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gbtvc8$lml$1@news.onet.pl>
    <gbvae7$ch4$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gbvapg$odf$1@news.onet.pl>
    <gbvcug$g8t$1@nemesis.news.neostrada.pl> <gbvhgm$jrg$1@news.onet.pl>

    news:gbvhgm$jrg$1@news.onet.pl...

    > To sobie tą lodówkę wyleasinguj, a na dodatek wmuruj trwale w ścianę.
    > Wtedy
    > jest pełna analogia.

    Tylko sprzeczna z ideą leasingu korzystania ze sprawnej lodówki bez tytułu
    własności do niej.

> [...]
    >
    > Twoja wyprowadzka nic nie zmienia w tym temacie - Tele2 nadal jest gotowe
    > ci
    > dostarczać tą usługę, zaś ty nadal masz możliwość za nią płacić.
    >
    > Następna analogia: powiedzmy że pożyczasz samochód na 2 miesiące. Zaraz po
    > kilku dniach tracisz możliwość prowadzenia pojazdów (np. zostaje ci
    > skradzione prawo jazdy, lub idziesz do szpitala, tracisz jakąś istotną dla
    > kierowania część ciała ....). Czy wypożyczający ma obowiązek zgodzić się
    > na
    > to żebyś mu nie zapłacił tego na co się umówiłeś?

    To ten sam przykład co z lodówką. Nadal mogę korzystać, co prawda teraz
    tylko pośrednio.

    > I dlatego ja bym się zastanawiał czy jeżeli Tele2 nie zawala jakichś
    > terminów, nie da się tej umowy rozwiązać bez skutków ubocznych. Ale najem
    > wypowiedzenie umowy przez wynajmującego nie ma tutaj nic do rzeczy.

    Właśnie Przemek proponuje wykorzystać zapis:
    [cyt]
    > 4. W przypadku wyboru przez Klienta opcji Umowy lojalnościowej, Klient
    > zobowiązuje się nie rozwiązywać Umowy w terminie 24 albo 36 miesięcy (w
    > zależności od wybranej przez Klienta opcji) od dnia Aktywacji Usługi ADSL,
    > tj. dnia wskazanego w §4 ust. 4 (bądź § 3 ust. 4) niniejszej Umowy (Okres
    > lojalnościowy), pod rygorem skutków opisanych w ust. 6 poniżej.
    > i pkt.6

    Czyli zobowiązuje sie nie rozwiązać w terminie 24 lub 36 miesiecy po
    aktywacji usługi. A przeciez usługa nie została aktywowana, więc nie ma tego
    zobowiązania i chyba może rozwiązać ??

    Pozdrawiam Przemek
    [koniec cyt.]

    pzdr